Thursday, April 19, 2007

På pinnene




Det har vært hektiske dager med forberedelser til fotografering og visning av leilighet, derfor mindre tid til håndarbeid. Jeg hekler fortsatt på teppet nevnt nedenfor, men jeg syns det går litt treigt. Inne i mellom strikker jeg på en gammel oppskrift fra 50 tallet, for å få litt variasjon. Det er tynne pinner og tynt garn, så det tar også tid. Oppskriften derimot er kjempemorsom. Den ligner ikke på noe jeg har sett før. Jeg har ikke kommet så langt, men viser fram noen sniktitt...


5 comments:

Anonymous said...

Dette så spennende ut. Morsomt med noe annerledes, noe som ikke alle lager. Gleder meg til å se hvordan det blir.

Anonymous said...

Det ser veldig spennende ut ;O)

Anonymous said...

hva blir det,hva blir det,du kan ikke vise sånne ting til meg,jeg som er på husjakt og skal lete etter leilighet må konsentrere meg om det ikke ufon din,hehe jeg tuller bare men i dag da jeg sto opp så begynnte jeg av en merklig grunn tenke på den,er jo så nysjerri:O)

jeg håper at du får en kjempe fin tirsdag

du gjør så fint arbeid,og ikke minst så er du veldig oppfinnsom også de rare oppskrifter, som mann må på "jakt" etter for å finne:)

Anonymous said...

Det så veldig spennende ut! Håper du avlsører hva det skal bli snart :-)!

Anonymous said...

Lappen er nydelig!! Hva skal resultatet bli? Gleder meg til å se videre... :-)