Sunday, October 28, 2007

Premie:-)

Fru P hadde en konkuranse på bloggen sin, som gikk ut på å finne navn til hennes nye isoporhode. Jeg prøvde meg med Madam Mim, også vant jeg! Jeg vinner aldri noen ting. Derfor ble jeg så glad når jeg vant:-)
Jeg ble lovet en premie og forventet kanskje en liten ting i posten. Jeg ble derfor veldig overrasket da det lå en stor pakke i postkassen min. For en premie! Fru P, jeg er helt overveldet.




Den innhold alle disse tingene:-)

To spennende garnnøster som jeg aldri har prøvd (votter til meg selv kanskje?). Ett flott kjede, maskemarkører som jeg har ønsket meg såååå lenge, 2 lipgloss i fine farger (ja, ikke en, to:-)), kulue filtblomster og papirpynt og to nydelige silkepunger i grønt (min favorittfarge).

Sjønner du at jeg er sjokkert? Tusen takk Fru P, det var så mye flott:-)

Nå holdt jeg på å glemme den koselige hilsenen også.

2 comments:

Daria said...

wow for en gave,heldig grisen!!!

elisandr said...

Kjekt å høre at det falt i smak hvertfall =0)