Sunday, November 25, 2007

Vintage vest

Denne ble jeg så fornøyd med:-)


Det er en vintage oppskrift og den passer meg helt perfekt. Den fortjener egentlig å bli avbildet med en kropp på innsiden, men fikser ikke helt selvutløseren på kameraet og har ingen til å hjelpe meg akkurat nå.

Trøyen er strikket i tynn alpakkaull på pinne 3, og den er strikket på rundpinne. Da slapp jeg montering.

Oppskriften er gratis og finnes her.


Må innrømme at jeg knotet endel med blondemønsteret, men er så fornøyd fordet. Jeg har veldig lyst på buksene også......



12 comments:

Daria said...

ah kjempefin,herlig farge på lomme tøfflene også:)

Anonymous said...

Den var bare helt vanvittig fin!!!!! Takk for at du deler link med oss :)

Anonymous said...

Nyyydelig!! Her var det mye fint å se på Månestråle. Ser du er med på Mystic water du og. Jeg er ferdig med C-kartet. Har tatt en pause fra sjalet; må ha litt annet enn diagramstrikk innimellom. Ønsker deg ei fin uke:-)

Glastrikk said...

HEI!
Vesten var kjempe fin. Her går det unna med produksjonen skjønner jeg. Var innom på Ravelry og skjønner at det ikke bare er jeg som har mye garn:) Ha en fin uke!

Anonymous said...

Vesten så virkelig nydelig ut, håper du legger ut bilde av den med noen på innsiden også!

Anonymous said...

Ååååå, så nydelig - elsker fargen også!!

Jeg har gitt deg en award :-)

Anonymous said...

Kun et ord å si om denne: WOW!!!

Lekker, lekker, lekker, kunne godt tenkt meg å laget en slik en... :-)

Ha en flott uke!

Strikkeglede said...

Å, så nydelig!!

Anonymous said...

Hei! Den toppen var bare helt nydelig. Og utrolig bra jobbet ift det engelske mønsteret. Lykke til videre.. Mye annet fint i bloggen din også. Ha en fin helg.

Fru Fly * Heidi said...

Wow, dette er jo et kunstverk!!! Nydelig!

Lena said...

Så fantastisk vakker....og tusen takk for linken! Det blondemønstret så så lekkert ut, og fargen du har strikket i var også helt nydelig ! Så flink du er :)

Godt nyttår!!!

Supernøtt said...

Denne var fantastisk flott - delikat, yndig og skikkelig skjønn :-D