Thursday, July 01, 2010

Heldig....

...eller ikke?
Jeg har i de 2 forgående årene forsøkt å få en plasshos The Loopy Ewes sokkeklubb.
Det er mange som gjerne vil ha en plass, rett og slett fordi klubben tidligere har bestått av håndfarget garn som har vært vanskelig å få tak i. Så utvelgelsen har foregått ved trekking, og jeg har ikke fått plass. I år har de mange flere plasser (800??). og jeg følte meg kjempeheldig da jeg fikk en plass, jeg vant!


Men etter å ha mottatt 2 pakker er jeg ikke sikker på om jeg er så fornøyd alikevel. De 2 første pakkene har manglet WOWfaktoren som jeg håpet på, og som jeg har sett i tidligere pakker. Etter antall pakker som ligger for salg på Ravelry, så er jeg vel ikke den eneste...

Jeg har likevel bestemt meg for å strikke sokkene, kanskje jeg blir overrasket og får et nytt favorittgarn. Du finner mer info om sokkene på Ravelry.

No comments: