Wednesday, April 20, 2011

Selvspunnet garn


Forrige helgs besøkte på hagemessa, resulterte i en håndteine og ull.
(Jeg hadde mest lyst på en supersøt levende alpakka, men litt knotete sånn midt i Oslo. Dessuten syns mannen at de stinket...).

Jeg har aldri spunnet før, men brukte Fiber and Art sin blogg som forklaring. Anbefales.
Etter mye røket tråd og klumpete garn, kan jeg nå stolt vise frem 35 m med selvspunnet garn.
Og ja, jeg er hektet.
Så kan det jo diskuteres om jeg virkelig trengte enda en hobby.

Trenger jeg å fortelle at jeg har kjøpt litt mere ull?

       God påske.

2 comments:

mono said...

Lekkert! =)

Det er klart du er hekta - dette er veldig smittsomt, og heldivis veldig artig! *ler*

På forumet Spinnerens Hjem finner du masse tips og hjelpsomme folk! ;)

Anonymous said...

Gratulerer med egenspunnet garn! Det er kjempegøy å spinne :-)

Anbefaler deg å spare på det første garnet, det er morsomt å ta frem etter en stund.

Forumet Spinnerens Hjem som mono er et flott forum hvor man kan plukke opp masse kunnskap om fiber og spinning. Mye koselige folk der!