Thursday, September 19, 2013

Pismo

Jeg strikker og strikker, enda så øker garnbeholdningen. Lurer nesten på om det er mannen som drar det inn.....


Dette garnet kjøpte jeg garn til på Oslotreffet i våres. Hun som solgte det hadde et nydelig eksemplar og jeg fikk veldig lyst på et jeg også. Garnet ble kjøpt på slutten av treffet, så fargevalget var veldig utplukket. Jeg velger sjelden oransje, med nå er jeg så fornøyd. Oransje er jo kjempe fint.
Jeg må innrømme at jeg ikke skjønte helt det danske mønsteret, så sjalet er inspirert av Pismo.
Beholde selv eller gi bort til fin kollega som hadde kledd det veldig godt?

3 comments:

lena said...

Helt klart mannen som drar inn garnet, den skal jeg og bruke ;).
Flott garn, og nyyyyydelog farge. Oransje er fresht!

a9ta said...

Beholde selv! Særlig hvis dette er en ny farge for deg. Jeg synes det var en forfriskende høstfarge som helt klart kan piffe opp en grå eller svart høstjakke.

Nydelig sjal med mange fellesnevnere med camomille sjalet :-)

Ellen Karin said...

Jeg ville også gått for å beholde selv. Vi er sjelden så flinke til det vi strikkedamer. Og siden du ble så fornøyd med fargen, som er helt nydelig, burde du beholde det. 😀