Sunday, April 08, 2007

Potetskrueskjerf





Potetskrueskjerfet har jeg sett i mange blogger. Jeg har sett både strikkede og heklede varianter. Garnet jeg har brukt er Fleece Artist fra Tidal Brook Yarn og tre nøster Vienna. Garnet fra Fleece Artist er fantastisk i fargene og utrolig mykt, et av mine favorittgarn. Det koster litt, men verdt å prøve for litt luksus.Dette skjerfet spiste garn, jeg trodde det holdt med de to opprinnelige nøstene. Kjekt garnslankingprosjekt? Fargene på skjerfet er ikke helt riktige. Jeg slitet litt med å få frem riktige farger når jeg tar bilder. Gode tips mottas gjerne. Oppskriften jeg har brukt er to staver i hver maske, rundt og rundt til passende størrelse. dette skjerfet ble utrolig langt....

1 comment:

Anonymous said...

Disse potetskruskjefene er så stilige. Du har valgt flotte farger. God helg :)