Sunday, October 19, 2008

Bounce

Blandt alle kule strikkedamer, finnes det kule strikkemenn også. John Brinegar er en av disse tøffe karene som strikker. Han skriver tøft og har så stilige bilder.
Han har en kul blogg, hvor han deler ut mønster gratis på sine strikkeprosjekter.  Virkelig verdt et besøk.
Det er denne mannen som har lagd mønsteret til denne luen, som var så fin.
Min ble bare stygg, stygg, stygg.....
Ikke likte jeg garnet heller, som er fra Nille (litt surmuling her...).
Hva skal jeg gjøre med de tre resterende nøstene......
Fargen er forsåvidt grei, det er bare kvaliteten jeg ikke liker.
Fargen er mest riktig på det nederste bildet.

Må nok prøve et annet garn.


Greit å vise fem et prosjekt som er misslykket også.
Her er forresten linken til mønstert, så kan du jo se hvor fin orginalen er.



5 comments:

Anonymous said...

Hvorfor syns du lua var så stygg?. Syns den ser bra ut:-)

Anonymous said...

Lua er ikke stygg ,etter min smak, iallefall.
Takk for link til kult mønster :-)

Anonymous said...

Syns no din lue var utrolig flott, jeg da..

ANNEPÅLANDET said...

Lua di ser da flott ut den! Men hvis du ikke er fornøyd med garnet, får du se det som et prøveprosjekt og bare lage en ny av et annet garn, for du kler den jo godt. Takk for link! Det blir nok Bounce på meg også nå. Og for en morsom blogg! Sånne strikkegutter har jeg aldri sett her i Norge, dessverre.

Strikkelaura said...

Kjempe tøff lue! :)