Sunday, January 31, 2010

10 sjal i 2010

Jeg har meldt meg på en gruppe på Ravelry, hvor målet er å strikke 10 sjal i 2010.
jeg har jo en haug av sjal i køen min, så hvorfor ikke prøve. Jeg har meldt meg på slike strikksammen prosjekter tidligere med vekslende hell, så det blir spennende å se om jeg holder hele året (og gjør jeg ikke, så gjør det jo ingenting:-)) Jeg er allerede godt i gang med sjal 3, så det lover jo godt.
Faren er at det er mange som får hjemmestrikkede sjal til jul. Jeg trenger jo ikke akurat 10 sjal til.

Dette er mitt første sjal, Citron fra Knitty. Det er strikket i garn fra TuLLiBaLL (mer info kommer), på pinne 3,75.

2 comments:

Anonymous said...

Det var flott! Hvor lang tid bruker du på et sånt? heldiggriser som får slike sjal til jul.
Mvh. Siri

Rigmor said...

Så nydelig sjal, står på "to do" lista mi også. Lekkert sjal det orange også.