Thursday, December 30, 2010

Julekalenderen min♥

Julen kom verraskende raskt på meg i år. eg rakk å gjøre det aller viktigste, men blogging ble det lite av.
Jeg hadde nemlig store planer om nye blogginnlegg hver dag i adventstiden, for å vise frem den flotte julekalenderen min. Vel, sånn ble det ikke.
Det måtte bli et samleinnlegg, så her komme det.

Julekalenderen har jeg fått av Amylin, og den har vært overveldende fin. Tusen takk♥.
Selv lagde jeg en til Erica, og det har vært kjempegøy å lete etter de perfekte kalendergavene.

Her kommer de i litt tilfeldig rekkefølge:

              Det søteste jordbærnettet:-)

                      Nye knitpro vaiere som jeg ønsket meg.

                           Deilig bademelk.

                 Mary Kay nattkrem, som forhåpentligvis gjør huden min som ny:)

                                  Deilig dusjolje med sitrus lukt.

                           Floofa, som gir masse skum i dusjen.

                     Lekre og delikate Rowan 48, med masse inspirasjon og fristelser.
    
                      2 nøster sokkegarn fra Truly Wool Rich i delikat beige.                                       
       
                     Rosa silkegarn. Luksus♡.

                    2 nøster Truly Woo Rich i askegrå.

                    2 Rowan Cocoon til finlue.

                     2 nøster lilla Arwetta.

                   2 sterk rosa Arwetta.

                 De kuleste froskeknappene.

                       Orange retroknapper.

                    Hånstrikket, lilla alpakka sjal (det er så fint♥).

                       De FINESTE vottene♥ (jeg fikk tårer i øynene).

                                           Supersøtt bokmere og sjokolade:-)

Jeg tror dette var den fineste julekalenderen♥.
(Hvis du syns det mangler en gave, så var den første boksen i det forrige innlegget).

No comments: