Sunday, September 02, 2007

Lenge.....

Nå er det lenge siden jeg har blogget. Sommeren har vært preget av flytting, oppussing og sykdom, så denne bloggen har blitt helt nedprioritert. Men nå håper jeg det skal bli litt bedre. Nå som formen er bedre, er det overskudd til håndarbeid og blogging:-)
Vi bor fortsatt på en byggeplass, men ting går sakte fremover. Jeg har jo lovet å vise frem litt fra oppussingen, og det kommer etterhvert. Tidligere har jeg alltid blogget fra en stasjonær maskin. Denne har vi ikke satt opp enda, så det betyr at jeg må lære meg et nytt billedredigeringsprogram for å få vist frem noe. Så det får komme etterhvert.

Jeg har fått mange hyggelige hilsninger i løpet av sommeren. Tusen takk:-) Det er superkoselig. Jeg skal gå på bloggbesøk i kveld, og gleder meg masse.
Jeg har fått noen spørsmål angående oppskriften på vintagesettet til baby. Jeg har fått oppskriften fra Guanako i Markveien, Oslo.

Ha en fin uke.
Klem:-)

No comments: