Saturday, February 21, 2009

Dilla...

 ......på hals.....
Jeg bruker de hele tiden og vil lage flere.....

Først: Wham Bam thank you lamb..... (Ravelrylink).
Det kuleste navnet.
Denne er strikket av 2 nøster Eskimo.... 





Ciara`s cowl, strikket i Rowan Cashcotton DK. Nydelig garn og kult mønster.
Rosafargen er helt nydelig, men vanskelig å fange på bildet.



Purl`s Cowl, strikket i RYC extra fine merino. 
Finfin gave og passe like bra til gutt, som jente:-)



Sist, men ikke minst Dolores Park Cowl. Garnet husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt, men jeg er fornøyd med denne også. 
Alle mønstrene er forresten gratisoppskrifter:-)

6 comments:

Daria said...

kjempefine hals og februar luen,kos deg med din dilla på hals!!!

noen ganger blir mann bare hekta!!!

Hobbymegher said...

Se her var det flotte, varmende halser, ja. Kjempefine ble de!
Ha en fin søndag!

Anonymous said...

Kjempeflotte halser!
Kan aldri få for mange av dem - er fantastisk å lage man kan bruke hver dag!

Penelene said...

Velkommen i klubben. Har ikke tall på halser for tiden, men jøss så deilig å gå med og så kjapt å strikke.
Du har laget noen helt nydelige eksemplarer.
Godt at også mannen satt pris på dine kunster :) Koolhas har jeg akkurat begynt å knote med, men går det som "jentelue" så er det ikke sikkert jeg skal fortsette :)

innendørs said...

Så utrolig mye fint du får til på pinner!! Helt imponert her jeg sitter!! Falt pladask for den vintage babylue du strikket for en tid tilbake, den var bare nydelig!! Fikk utrolig lyst til å strikke den jeg også, har du navnet på den boken du fant oppskriften i? Og vil du si det?!:)

Nydelig helg til deg!!!

pepperkverna said...

Flotte halser! Hege