Tuesday, February 10, 2009

Til Sebastian


Jeg er så heldig å ha 7 nydelige tantebarn, 6 gutter og en jente:-)
Sebastian er den nyeste og selvsagt måtte jeg strikke noe til han også.


Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt lei av å strikke babyting nå. Det er så masse annet jeg kunne tenkt meg å strikke. Vi får håpe det blir en stund til en lignende babyboom, slik som det nå har vært i vår omgangskrets. Kun ett teppe igjen denne gangen....


Dette teppe er strikket etter drops sine gratismønsteret. Garnet jeg har brukt er lammeull fra 123knit. Ganske likt Nøstebarngarnet, som jeg liker så godt.
(Og endel billigere..).


Velkommen til verden, Sebastian.
Jeg gleder meg til å bli kjent med deg:-)

12 comments:

Pernille said...

absolutt nydelig - heldige Sebastian. Han får bruk for dette med den vinteren vi har nå....

Tonemi said...

LEKKERT:o) Så nydelig.....

AnitaK said...

Nydelig teppe, mønsteret kom virkelig til sin rett. Blir godt og varmt til en liten bebis :)

Beate said...

Nydelig teppe! Heldig er den som får dette :)

Anonymous said...

Nyydelig teppe du har strikket.

Elins Strikkeri said...

Flott teppe, det må vere ein kjempepresang!! Elles mykje fint på bloggen din:)

Daria said...

nydelig,en slik en skal jeg strikke til fadderbarnet mitt,men ikke i dag...

Anonymous said...

Sånne tepper er jo kjempeflotte gaver til nye babyer. Deilig varme og myke. Flott mønster. :o)

Bente said...

Fantastisk nydelig teppe. Jeg får lyst til å kose med det - det ser så mykt ut! :)

Anonymous said...

Gosj, for et fantastisk teppe!!!
Nyydelig!

Bodil said...

Heilt nydeleg teppe. Heldig den som får det:)

Frk.Badegakk said...

Heeerlige farger på et vanvittig nydelig teppe!!!!