Monday, January 09, 2012

Arne og Carlos

Endelig kom snøen, og hva passer vel bedre enn å blogge fjorårets produksjon av Arne og Carlos luer.
  



Under fjorårets VM i Holmenkollen fikk jeg et voldsomt behov for å strikke mange luer. Planen var 12, resultatet ble 4. 



Det tok jo bare ca 10 mnd før jeg fikk lagt de ut på bloggen. Ikke treig nei...




Denne mangler en dusk, som er ferdig men ikke festa.  Lurer på om jeg skal dampe og feste den i kveld?



 Jeg var så heldig å få mer Freestyle og det nye lueheftet i julekalenderen min.
Mer luer:) Hvor mange blir det i 2012?

7 comments:

Anonymous said...

Kjempefine luer - den lilla var rett og slett nydelig :-)

Elisabeth MD said...

Så fine luer! Og så bra at det var riktig mønster jeg fant, var jo litt spent, da. :)

Stinemorღ said...

Stilige luer!
- du er ikke treg i det hele tatt :) hahaha...
Er den øverste strikket i perlestrikk? kjempe flott :)

Unknown said...

Så mange fine luer, digger Arne og Carlos.
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen :-)

Sanna said...

De va jaggu fine, tror kanskje jeg må grave frem det heftet jeg og, for den lilla lua var litt sånn "må-ha"

wims said...

herlige luer. Alle sammen er knallfine!

månestråle said...

Stinemor, det er små bobler...