Friday, October 19, 2007

Lue og skjerf

Endelig har jeg også kommet inn på Ravelry.

Jeg har vært så nysgjerrig og etter første titten er jeg så fasinert.
For en som elsker system i kaoset, er dette himmelen. Det spørs om ikke bloggen blir litt nedprioritert de neste ukene....

Egentlig har jeg mest lyst til å gå igang med fotografering av hele garnlageret mitt. Det er litt mere enn 5 nøster, så det er en stor jobb. Jeg tror det får bli det nyinnkjøpte garnet som kommer i hus. På ravelry heter jeg Siw, mitt virkelige navn.

Jeg har strikket litt også:-)
Dette er tenkt som en julegave (føler meg veldig flink som er i gang). Fargene er litt dypere rød enn på bildet. Jeg syns det er vanskelig å få fargene rett på bilder.

Garnet som er brukt er Eskimo på pinne nr 8. Oppskriften er fra Garnstudio og jeg har brukt 8 nøster.


No comments: