Wednesday, October 31, 2007

Mysticwaterkal

Jeg er med på en knit along på Yahoo, det vil si at mange strikker akkurat den samme tingen. Oppskriften er delt opp og man får bare en del av oppskriften. Det er første gangen jeg er med på en kal, men syns det er veldig gøy. Det ferdige resultatet vil jo variere veldig, alt etter garn og pinnevalg. Det blir gøy å se de forskjellige ferdige resultatene:-)
Man får utdelt en del av mønstert en gang i uken, og her er jeg ferdig med min første del. Det er ikke så lett å se noe lacemønster enda, men tror det blir fint (tross noen småfeil allerede).


Jeg angrer litt på at jeg ikke valgte ensfarget garn. Jeg syns at mønsteret kommer mye bedre fram og at det ser litt rotete ut med flerfarget garn. Det var det garnet jeg hadde.
Jeg får heller strikket et til senere kanskje....
Garnet er fra handpaintedyarn.

No comments: