Sunday, January 29, 2012

Jålehalser

Deilige søndag, med venninnelunsj på løkka og bloggoppdatering på Tulliballbloggen.
Blir det bedre?

Dagens strikk er 2 små jålehalser, som passer til småfrøkner på ca 3 år. Det er jo de som er de skikkelige jålene.



Den ene er strikket etter dette mønsteret.




Den andre er bare strikket, for å få brukt opp garnet. Jeg sjønner ikke hvorfor jeg har kjøpt hvitt Nuuk garn. Jeg er jo ikke så glad i hverken tykt garn eller hvitt.... Nå er det i hvertfall tomt.

Den ene er allerede overlevert til ei lita frøken. Den andre går i posten snart...♥


1 comment:

duBedåre said...

Herlige halser for småjåler! Gøy med sånne raske (?) småprosjekter til små prinsesser som digger oppmerksomheten og gaver og alt som er jentete! Også ull.

Gikk glipp av tulliball-oppdateringa i går, men det var vel på tide at noen andre slapp til også... Sterkt missunnelig på den som skal strikke knallgule sokker til påske! Jeg derimot, må fullføre de to sokkeparene jeg har på pinner... Stakkars meg liksom.