Tuesday, June 24, 2008

Utfordring

Siena har utfordret meg.
Hun har en blogg jeg aldri har sett før, men den var jammen verdt et besøk.
Masse fine strikketing og koselig tekst.
Utfordringen gikk ut på å lage en liten liste om hva jeg vil strikke, ikke strikke osv.

Hva harjeg lyst til å lære:
1. Strikke flettemønster.
2.Jeg har såvidt lært å slå nupereller, så det vil jeg bli bedre på (øve, øve, øve).
3. Det hadde vært så gøy å kunne spinne.

Hva vil jeg strikke:
Ravelry køen min er lang, så jeg får bare ta sommereplanene.
3. Kanskje prøve ut noen av de gamle strikkeoppskriftene jeg har på babytøy.
4. En svart jakke til meg selv, modell ikke avgjort.


Hva vil jeg ikke strikke:
1. Figurer som ligner på mat.
2. Katteseng.
3. Dolokkbeskytter (finner ikke linken, me utrolig ekkelt).


Utfordringen sender jeg videre til deg, hvis du ikke allerede har svart:-)
Ha en fin uke.


2 comments:

Siena said...

Dolokkbeskytter?! Helt utrolig hva folk finner på... Skal lage min egen ikke-strikke-liste, hehe.

Siena said...

Takk for fine ord forresten. Det er selvfølgelig helt greit at du linker til meg, sånt syns en blogg-fersking er hyggelig!