Saturday, August 02, 2008

Flair


Endelig fikk jeg gjort denne ferdig, dvs flytte på knappene og presset den. Den har egentlig vært ferdig siden desember i fjor, men har bare blitt liggende........ nesten glemt.
Sløvt ja...


Dette var mitt aller første strikkeprosjekt, som jeg hadde med meg på strikkecafè. Jeg var så nervøs før jeg torde å gå inn og gikk flere ganger rundt kvartaet.Rart å tenke på, der hvor det bare er koselige damer. 
På grunn av ferien er det lenge siden sist, men gleder meg masse til neste gang jeg kan dra. På tirsdag blir det dog ikke. Da skal jeg bli med nevøene mine å se på Liverpool-Vålerenga på Ullevål. Hvem tror du er heltene?


Oppskriften har jeg funnet her og garnet jeg har brukt er Mirasol fra Du store Alpakka
Jeg syns modellen er kjempe fin. Bare synd jakkene er litt liten til meg.....(jeg var litt slankere når jeg startet på jakken...)
Gave kanskje?

No comments: